Ubuntu Portalen

Ubuntu 16.04

Lämna en kommentar

Jag testat Ubuntu 16.04 med att uppgradera från 14.04 men det var problem såg jag ganska fort

Bland annat Ubuntu Centralen var kvar ej borta

Gnome Kalendern var genomskinlig

Utforskaren (Filer) i Ubuntu så såg jag inget på vänster sida i den inge namn var bara vitt över (Fick ändra tema  så fungerade det)

Ubuntu Tweak fungera en kort stund sen stängdes den av.

Sen testa jag med en ren installation av Ubuntu 16.04

Det gick inte att installera en del program som jag har använt tidigare

Skype

Ubuntu Tweak

Google Chrome

Ja Canonical Har gjort något med Gnome software programmet för att installera program för det var den som ej vela.

Så jag installera om datorn satt tillbaka Ubuntu 14.04.4 för där fungerar allt

Kommentera

